Sunday 16 October 2011

Bermulanya Segalanya



         Alhamdullilah Tepat jam 9.00 pm, 16 Oct 2011 bermula la perjalanan aku sebagai blogger..sebenarnya blog aku ni dah lame aku create, cuma masih belum nak wat pape je..ni pon baru je aku nak aktifkan semuanya..Lupe plak aku nak kenal kan diri...Nama aku mohd Izzuddin Ibrahim..panggil lah aku din saje...lagi mudah..hehehe..aku ni newbie..baru je nak ceburkan diri, so kalau ada idea ke salah pape ke, gtau je ok..

       Tujuan aku bukak blog ni pon sesaje je...saje je nak mengarang...tak dapat karang novel, karang blog pon jadi la kan...blog aku ni bukan khusus untuk satu seksyen je..aku suka mempelbagai kan cite..pe je cite yg terlintas dalam fikiran aku, aku nak visualizekan dalam bentuk blog..supaya suma leh berkongsi maklumat..

      Tu je la kot untuk 1st entry aku dalam blog ni...saje je nak kenal2 kan diri..k la...wa challow dulu..hehehe

No comments:

Post a Comment